понедельник, 29 декабря 2014 г.

День 7.Створення учнівських прикладів.
Сьогодні було грандіозне заняття.Ми на нашому занятті робили грандіозні відкриття в prezi.Я навчилася робити елементарні презентації.
Цей модуль відкрив для мене нове поняття "оцінювання зосереджене на потребах учнів". На перший погляд звучить дивно, чи навіть безглуздо, адже оцінювання лише відображає на шкалі оцінок рівень засвоєння учнями матеріалу! Виявляється, що оцінювання зосереджене на потребах учнів включає в себе: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті; для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання; оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.

Навіть не знала, що в межах проекту ми ознайомимося із бібліотекою шаблонів, в якій міститься стільки цікавої і корисної інформації (зокрема можна ознайомитися зі зразками форм оцінювання). 

1 комментарий:

  1. Катю, я бачу, що Ви доповнили записи у блозі. Це дуже добре, що дізналися ще більше. Сподіваюся, що зможете використати нові знання у роботі.
    Але ще хотіла б запитати у Вас, чому зліва у популярних публікаціях у Вас не відображаються заголовки Ваших повідомлень? Слова "День 5", "Модуль 11" потрібно вписувати в заголовок повідомлення. Ви не побачили його зверху. Якщо не розберетеся про пишу, то повідомте мені на пошту.

    ОтветитьУдалить